Citer:
Oprindeligt indsendt af Lawaetz
Ja, det er nok en af de fedeste events i Europa.
Desværre har jeg aldrig selv været med, og kan umiddelbart heller ikke finde tiden til det i år.
Men jeg kan varmt anbefale turen (og ture til udlandet generelt), da det er super hyggeligt at turnere lidt og konkurrere med og mod de andre lande 
|
Det er netop et af de fedeste events i europa... Sjovt nok også derfor jeg trods afstanden (Og alle de penge man får brugt på stort set ingenting) vælger at køre derned igen...
Det skal dog siges at det kræver en enorm tålmodighed når man starter kl 8 om morgenen stort set og slutter kl 1.30 om natten... Og så er der lige 1½ times pokal overrækkelse... Så det kræver pænt meget tålmodighed (Ikke sandt HPO?

)
Samtidig er det jo også fedt at tage til et andet land og finde folk man har noget tilfælles med... Og faktisk se at de er glade for at man komemr derned, selv om det kun er den ene gang om året... Tror jeg vil spørge dommerstaben dernede i år omkring hvordan de bedømmer biler, havde nemlig en meget interessant samtale med den tyske dommer der deltog ved F&F show...