Alt om bilstereo  

NYHEDER FORUM BRUGTMARKED GALLERI FAQ EVENTS BASS RACE FORUM ARTIKLER ARKIVSKABET
Gå tilbage   Alt om bilstereo > IRL: Konkurrencer, Træf og Messer > Bass Race & dB Drag Racing
Opdater side TheBigOki´s 2010 Extra Og Mammut Üüüühh!!! 30-31. Juli 2010

Bass Race & dB Drag Racing Diskussion om Bass Race & dB Drag Racing konkurrencer.

Forum regler
1. Opfør dig ordentligt
2. Udvis respekt
3. Ingen spam
4. Skriv i det rigtige forum
5. Brug små præcise citater
6. Fat dig i korthed
7. Vær fokuseret
8. Tag hensyn til andres tid
9. Vid hvad du skriver om
10. Nedgør ikke mærker
Læs alle reglerne her
Netikette
OM LYD:
- Lyd er individuel, vi lytter forskelligt, derfor er det svært at blive enig om hvad lyder bedst.
- Erfaring tæller. Lyt på flere anlæg med den samme musik, så du forstår hvor forskelligt anlæg lyder.
- Nedgør/Kritiser ikke et mærke, bare fordi det ikke spiller i din smag.

OM DIG:
Seriøs bruger? Så skriv dit navn i signaturen. Det kan være svært at tage en bruger seriøs, der kalder sig f.eks. 123BASS og der ikke står noget navn.
Svar

Emne værktøjer Visningsmåde
Gammel 29. July 2010
Darkliner's avatar
Darkliner Darkliner er offline
Bruger meget tid på siden
Opel Astra G 1,6 16V Sport

Registreringsdato: 01-02-2009
Lokation: Ringsted
Alder: 27
Billeder: 6
Omdømmekraft: 10
Omdømme: Darkliner er ved en skille vej
Re: TheBigOki´s 2010 Extra Og Mammut Üüüühh!!! 30-31. Juli 2010

Citer:
Oprindeligt indsendt af Lawaetz Se indlæg
Jeg håber du får en god tur - du må hilse dernede.

mange tak... jeg skal nok hilse... Så må vi se om jeg kan stjæle en af deres "små" pokaler med hjem igen...
Besvar med citat
Gammel 03. August 2010
Darkliner's avatar

Året i år har været ét stort setback... F&F show gik fint. Men siden der har det enten været Rådyr der var trætte af livet og derfor springer ud foran min bil, så den skal stå på værksted... Lige som jeg skal til konkurrence... = 0 point i esbjerg.

Til big oki's i tyskland er der 4 der kvaller ind med 139,9 og vi er 12 der kvaller ind med 139,8... Men fordi reglerne ikke tager hensyn til HVORDAN man kvaller ind... men kun HVORNÅR man kvaller ind, kommer jeg ikke med i stigen... På trods af jeg som den eneste hverken har prestart eller spiller over under kvalifikationen... = 0 point (dvs. letter spildt tur.) på vejen hjem flækker køleren, pga at en toppakning åbenbart vælger at blive kaput midt i tyskland... Så derfor skabes der for stort overtryk i kølesystemet... dvs. bilen kan nu ikke længere komme tilbage til danmark ved egen kraft... og en reparation i tyskland vil koste mig over 11000 kr... Penge jeg ikke har. Så jeg er ved at finde en løsning på hvordan jeg får bilen hjem... Men den når ikke at blive repareret før den 14. = 0 point i viborg...

Så lige nu holder min bil parkeret I nærheden af Göttingen Syd for Hassel...
Jeg holder naturligvis hvad jeg lover og derfor skaffer jeg en anden bil og kommer til konkurrencen i Viborg, Men kun for at hjælpe, Da jeg har lovet at hente og køre trailer med riggen til viborg...

Jeg overvejer at stoppe med at deltage i db-drag/bassrace... Dette er simpelthen fordi jeg er træt af at rende ind i en mur af problemer lige før hver eneste konkurrence... Har intet imod at tabe fair i en konkurrence... Men slet ikke at kunne deltage, og samtidig skulle af med pænt mange penge er bare ikke værd at bruge tid på... Så vil jeg hellere stå kun som dommer...
Besvar med citat
Gammel 03. August 2010
Importoeren Importoeren er offline
Branchen
Seat Toledo TDI

Registreringsdato: 24-01-2009
Lokation: Fyn - Odense
Alder: 43
Omdømmekraft: 5
Omdømme: Importoeren er ved en skille vej

Kan godt forstå at du er træt af det hele lige i øjeblikket.
Tænk dog på, at reparationen/nedbruddet af blien var kommet selvom du ikke havde deltaget i konkurrencen i Tyskland, men "kun" var kørt derned for at være dommer.

Det er altid f...... irriterende når bilen vælger at gå SERIØST i stykker når man er i udlandet, men man må jo bare op på hesten igen og se at komme videre i tilværelsen.

Kan godt se at 11000 er mange penge at få repareret bil for, men jeg kender rumlen med at den ene reparation afløser den anden.
Min gamle Toledo kostede 45000 i reparationer de sidste 10 måneder jeg ejede den - jeg solgte den for 60000 snak lige om at kaste pengene i et sort hul!!

Håber du lige genovervejer din deltagelse i dB-drag og klapper hesten, vi kan jo ALLIGEVEL godt lide dig

Cheer up

Mvh.

Nu kører hjemmesiden : www.high-end-audio.dk
Besvar med citat
Gammel 03. August 2010
Darkliner's avatar

Citer:
Oprindeligt indsendt af Importoeren Se indlæg
Kan godt forstå at du er træt af det hele lige i øjeblikket.
Tænk dog på, at reparationen/nedbruddet af blien var kommet selvom du ikke havde deltaget i konkurrencen i Tyskland, men "kun" var kørt derned for at være dommer.

Det er altid f...... irriterende når bilen vælger at gå SERIØST i stykker når man er i udlandet, men man må jo bare op på hesten igen og se at komme videre i tilværelsen.

Kan godt se at 11000 er mange penge at få repareret bil for, men jeg kender rumlen med at den ene reparation afløser den anden.
Min gamle Toledo kostede 45000 i reparationer de sidste 10 måneder jeg ejede den - jeg solgte den for 60000 snak lige om at kaste pengene i et sort hul!!

Håber du lige genovervejer din deltagelse i dB-drag og klapper hesten, vi kan jo ALLIGEVEL godt lide dig

Cheer up

Mvh.
Nu er der lige den detalje at hvis jeg ikke skulle deltage så var jeg slet ikke KØRT derned... Så havde jeg nok godt kunnet finde ud af noget med tog/fly osv...

Det kan desuden ikke svare sig at reparere bilen for 11000 kr når jeg kan få en ny (brugt) Motor der har gået færre kilometer for samme pris... = Jeg vil have bilen hjem til Danmark... (hvor man i det mindste kan forstå hvad de siger når de prøver at snyde en)

PS: 11000 kr er pænt mange penge at skulle reparere bil for... især når man IKKE har 11000 kr...

Skulle nogen have en idé til hvordan jeg får min bil hjem så er de velkomne til at kontakte mig... vil hellere have den til at stå og ruste op herhjemme mens jeg prøver at finde penge til udskiftning af motor, end jeg vil have den stående i tyskland (og ruste op)

PS: Undskyld hvis jeg virker ekstra negativ... Det er naturligvis ikke nogen her jeg er sur på... men håber i kan forstå hvis mit humør ikke lige er så godt...

Sidst redigeret af Darkliner; 03. August 2010 kl. 22:54.
Besvar med citat
Gammel 04. August 2010
Importoeren Importoeren er offline
Branchen
Seat Toledo TDI

Registreringsdato: 24-01-2009
Lokation: Fyn - Odense
Alder: 43
Omdømmekraft: 5
Omdømme: Importoeren er ved en skille vej

Kan sagtens forstå at du er træt af det hele lige nu.
Der findes transportselskaber der fragter biler for omkring kr. 4000 (fra Tyskland til DK) men det er jo også en slags penge.

Jeg går ud fra at der ikke var kaskoforsikring på bilen.
Hvis der havde været kasko på den, så havde den dækket hjemtransporten til grænsen.

Ellers er der ikke andet at gøre en at kigge omkring på låne/leje-markedet efter en auto-trailer/transporter og så selv køre turen til Kassel og hjem igen.

Jeg kan ikke forstå at det skulle være så dyrt for reperationen, normalt er det temmeligt meget billigere at få lavet bil i tyskland end DK.
Har du prøvet at få en pris på en ombytningsmotor?

Mvh.

Nu kører hjemmesiden : www.high-end-audio.dk
Besvar med citat
Gammel 04. August 2010
HPO HPO er offline
Bruger en del tid på siden
Ingen bil

Registreringsdato: 02-02-2009
Lokation: Ballerup
Alder: 44
Omdømmekraft: 4
Omdømme: HPO er ved en skille vej

Det er squ surt Dark,jeg føler med dig.

Jeg er ret sikker på der kun er 2 måder at få den hjem på,at du kan låne en bil+trailer der må trække det eller at få et transportfirma til at tage den med hjem.

Alt andet bliver dyrere end de 2 nævnte løsninger efter mit bedste bud.
Besvar med citat
Svar

Emne værktøjer
Visningsmåde

Regler for indlæg
Du må ikke oprette ny tråd
Du må ikke skrive svar
Du må ikke tilføje vedhæftninger
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er aktiv
Smilies er aktiv
[IMG] kode er aktiv
HTML kode er ikke aktiv

Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:16.

Copyright AOB & SV 2009