Alt om bilstereo  

NYHEDER FORUM BRUGTMARKED GALLERI FAQ EVENTS BASS RACE FORUM ARTIKLER ARKIVSKABET
Gå tilbage   Alt om bilstereo > BilstereoForum > Headunit/Sourceunit/Radio/DSP/Delefiltre
Opdater side Alpine imprint?

Headunit/Sourceunit/Radio/DSP/Delefiltre Spørgsmål om installation, virkemåde, lydkvalitet af Radio/CD afspillere, CD Changere, DSP bokse, Delefiltre, D/A convertere, mm.

Forum regler
1. Opfør dig ordentligt
2. Udvis respekt
3. Ingen spam
4. Skriv i det rigtige forum
5. Brug små præcise citater
6. Fat dig i korthed
7. Vær fokuseret
8. Tag hensyn til andres tid
9. Vid hvad du skriver om
10. Nedgør ikke mærker
Læs alle reglerne her
Netikette
OM LYD:
- Lyd er individuel, vi lytter forskelligt, derfor er det svært at blive enig om hvad lyder bedst.
- Erfaring tæller. Lyt på flere anlæg med den samme musik, så du forstår hvor forskelligt anlæg lyder.
- Nedgør/Kritiser ikke et mærke, bare fordi det ikke spiller i din smag.

OM DIG:
Seriøs bruger? Så skriv dit navn i signaturen. Det kan være svært at tage en bruger seriøs, der kalder sig f.eks. 123BASS og der ikke står noget navn.
Gammel 12. July 2010
Colakurt Colakurt er offline
Erfaren på siden
VW Polo 1,4 16V

Registreringsdato: 01-05-2010
Omdømmekraft: 0
Omdømme: Colakurt er ved en skille vej
Alpine imprint?

Hej.
Jeg har netop fået Alpine KTX-H100 ind ad døren. Og må sige den virker ret interessant, dog har jeg lidt problemer.

Hvis jeg sætter min forstærkers input, direkte til Imprints output, er der ingen problemer når jeg skal tune anlæget, softwaren spiller testlydende og det virker som det skal. Men når jeg så piller måle mic og usb fra, og gør klar til at spille, som manualen skriver, så er der stille.

Sætter jeg så forstærkerens input til min Alpine IDA-X313s lineuotput, skruer den helt op, så snart jeg bare skruer op på 1.

I følge manualen skal lyden komme fra imprints output, men der kommer jo ikke noget ud. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Besvar med citat
Gammel 13 timer siden
Schou Schou er offline
Ny på siden
Peugeot 206 1,4

Registreringsdato: 06-09-2010
Alder: 18
Omdømmekraft: 0
Omdømme: Schou er ved en skille vej
Smile Re: Alpine imprint?

Hej.
Har du husket at skubbe den lille "pal" på undersiden af radioen, dette indstiller radioen så den ved at den skal sende lyden gennem Imprint enheden.
Besvar med citat
Svar

Emne værktøjer
Visningsmåde

Regler for indlæg
Du må ikke oprette ny tråd
Du må ikke skrive svar
Du må ikke tilføje vedhæftninger
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er aktiv
Smilies er aktiv
[IMG] kode er aktiv
HTML kode er ikke aktiv

Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:06.

Copyright AOB & SV 2009